Inainte de trimiterea smartphone-ului in service, iti sugeram sa urmezi urmatorii pasi, pentru protejarea informatiilor tale si pentru economisirea timpului:
Daca device-ul nu raspunde, incearca sa faci urmatoarele lucruri:
• Fa un backup de urgenta pentru datele device-ului
• Noteaza pe ceva parola Apple ID si tine-o la indemana. Pentru unele reparatii, vei avea nevoie de parola ta Apple, pentru stergerea datelor de pe device sau oprirea Find My Iphone.
• Cauta factura si chitanta care au venit impreuna cu produsul, in caz ca service-ul unde il vei trimite iti cere sa faci dovada achizitionarii de la un magazin partener, etc.
[adsenseyu1]
• Pregateste device-ul si cauta toate accesoriile care au venit in cutie o data cu acesta.
• Suna intotdeauna inainte de o eventuala trimitere in service, pentru a afla daca ai nevoie de o programare.
Asa, cum am spus si mai sus, recomandam executarea catorva pasi simpli, inainte de a trimite telefonul la reparat.
Mai jos, in detaliul tehnic:
• Backupul device-ului si copierea datelor importante pe alte tipuri de suporturi (stick usb, cd, dvd, etc.)
• Acceseaza din meniu, in ordinea urmatoare: Settings>Messages si opreste iMessage.
• Sterge datele de pe device: Acceseaza Settings>General>Reset>Erase all content and settings. Introduce parola sau codul, precum si parola Apple ID, in cazul in care ti se cer.
• Asigura-te ca optiunea Activation Lock este pe “disable” (adica oprita).
• Indeparteaza orice card sim, carcasa sau ecran protector, altele decat cele originale care au venit cu produsul si pastreaza cablul de date, precum si incarcatorul pentru priza.
Dupa efectuarea tuturor acestor pasi, device-ul tau (smartphone-ul), este in sfarsit gata de a fi trimis la un service autorizat.
Daca deja ai contactat service-ul si beneficiezi de o programare, probabil ca ai primit deja pe e-mail sau sub alte forme, instructiuni despre cum sa trimiti produsul. Daca nu le-ai primit sau nu ai efectuat inca o cerere de reparatie a device-ului, poti contacta magazinul de la care l-ai cumparat.
Trebuie sa stii ca telefonul tau trebuie trimis la service-ul autorizat sau partener al magazinului de unde l-ai achizitionat, exact in starea in care acesta a ajuns la tine.
[adsenseyu1]
Cu alte cuvinte, daca smartphone-ul a fost deteriorat grav de catre tine (cazaturi de la distante, mari, loviri, spargerea ecranului sau interventia la interior pentru depanari neautorizate), cele mai multe magazine vor refuza service-ul pe baza garantiei.
Cu toate astea, device-ul va putea fi servisat fara probleme in afara garantiei. Lucrul acesta nu este valabil numai la noi, ci in mai toate tarile (cel putin din Uniunea Europeana) si la toti marii producatori sau retaileri de smartphone-uri. Ai grija asadar, dupa achizitionarea telefonului.
Nu interveni sau nu lasa pe altii sa intervina la interiorul acestuia, pentru ca cel mai probabil vei pierde garantia. De asemenea, fereste smartphone-ul de socuri foarte puternice, de loviri, zgarieturi, etc.
In acelasi timp, chiar daca de cele mai multe ori, update-ul software-ului principal nu atrage dupa sine o pierdere a garantiei, te sfatuim ca acesta sa fie facut tot la un service, de catre profesionisti din domeniu, pregatiti pentru acest lucru si care cunosc particularitatile fiecarui model de smartphone. Pentru reparatii iPhone Bucuresti, intrati cu incredere pe ServiceGsm.ro.