Poate SEO ajuta un IMM?

Poate SEO ajuta un IMM?

0 Shares
0
0
0

Orice companie care doreste sa aiba vizibilitate (descarcari, apeluri, vanzari,…) pe Internet sau, mai precis, daca vorbim despre Romania , in Google, are nevoie de pozitionare organica si acest lucru necesita cunostintele necesare pentru a dezvolta o strategie SEO care functioneaza.

Ce este SEO?

Wikipedia spune acest lucru despre SEO:

“Optimizarea motorului de cautare este procesul de imbunatatire a vizibilitatii unui site web in rezultatele organice ale diferitelor motoare de cautare. De asemenea, este adesea numit de titlul sau in limba engleza, SEO (Search Engine Optimization).

De asemenea, este obisnuit sa-i spunem pozitionare web, desi acest termen nu este la fel de precis, deoarece cuprinde alte surse de trafic in afara motoarelor de cautare.” Deci daca te intrebi ce este SEO acum ai un raspuns.

SEO sau pozitionarea organica combina o serie de factori care afecteaza clasamentul Google,adica pozitia unei anumite pagini in cadrul rezultatelor Google si modul in care aceasta este prezentata in SERPs-urile sale.

Potrivit Google, exista mai mult de 200 de factori pentru a influenta pozitionarea organica, dar,in plus, acesti factori pot varia si, de fapt, variaza in fiecare an prin actualizari. Din acest motiv, de cele mai multe ori, este necesar sa se angajeze serviciile unui profesionist din lumea online.

O companie SEO trebuie sa cunoasca acesti factori si sa ii aplice,deoarece o agentie de marketing online trebuie sa cunoasca cele mai recente modificari si actualizari ale algoritmului Google pentru a-si adapta continuu strategiile.

agentie SEO trebuie sa cunoasca si alte discipline, cum ar fi: Uzabilitate, Conversie, Analytics, CRO, WPO, Social Media… consultantul SEO trebuie sa aplice toate aceste specialitati impreuna cu echipa de marketing pentru a se asigura ca obiectivele companiei sunt indeplinite si pentru a cunoaste modul in care utilizatorul se comporta in cadrul site-ului pentru a-si imbunatati experienta.

Pe scurt, SEO este modul in care site-urile web sunt evaluate de Google dintr-o serie de factori prin care acestea vor fi afisate intr-o anumita ordine in indexul de cautare,iar sarcina unui consultant SEO este de a crea o strategie bazata pe acesti factori.

SEO in termeni generali ar trebui sa ajute compania sa fie vizibila pe internet, sa indeplineasca obiectivele companiei, sa genereze brandul si, desigur, sa faca investitia profitabila. Cu SEO ajutam motoarele de cautare sa inteleaga despre ce este vorba pe site-ul dvs.

SEO este cel mai bun mod pentru utilizatorii dumneavoastra de a va gasi in rezultatele de cautare si de a interactiona cu site-ul dvs., este cel mai bun mod pentru site-ul dumneavoastra sa fie relevant si cel mai bun mod de a indeplini obiectivele de marketing online.

Seo consta din doua sectiuni principale:

ONPAGE SEO: acestea sunt actiunile care se desfasoara in cadrul site-ului in sine, facilitand modul in care Google urmareste, intelege si indexeaza continutul.

In cadrul ONPage SEO vom include: optimizarea codului, optimizarea continutului si a cuvintelor cheie, URL-uri prietenoase, viteza de incarcare, experienta utilizatorului …

Off Page SEO: sunt factorii care afecteaza web-ul, dar care nu sunt efectuati in cadrul acestuia, dintre acestia cei mai importanti sunt cantitatea si, mai presus de toate, calitatea link-urilor, semnalele sociale, mentiunile, autoritatea marcii etc.

0 Shares
You May Also Like