Pastrarea gusturilor prin alegerea celor mai calitative ambalaje pentru depozitarea mancarii

Pastrarea gusturilor prin alegerea celor mai calitative ambalaje pentru depozitarea mancarii

0 Shares
0
0
0

Industria alimentara este extrem de versatila in ceea ce priveste produsele de consum generate. Astazi, pe piata din Romania, livrarea mancarii de catre firme de profil sau chiar autonom de catre restaurante a devenit un business facil pentru cei care doresc sa isi fidelizeze clientii.

Pe langa respectarea riguroasa a normelor si conditiilor de preparare a mancarii, aceasta trebuie depozitata sau livrata in ambalaje specifice care sa fie utile pentru consumatorul final si care sa pastreze dupa caz, valoarea termica a produsului pana inainte de consum.

Acest articol se adreseaza cu preponderenta managerilor din zona alimentara, celor care gestioneaza restaurante sau alte tipuri de locatii de preparare a mancarii in vederea alegerii celor mai calitative ambalaje pentru impachetarea produselor. Vorbim despre estetica, pret si raportul calitatii pentru ambalajele pe care orice business din zona alimentara trebuie sa le achizitioneze.

Elemente de design si identitate vizuala pentru ambalaje

Inainte de a discuta despre importanta personalizarii ambalajelor pentru mancarea livrata si servita de catre un restaurant/fast-food/cantina, este esential sa enumeram care sunt principalele categorii de ambalaje la care ne referim.

Astfel, prin ambalaje includem cele confectionate din aluminiu, plastic, biodegradabile, carton, hartie sau cele special dedicate lucrului in cofetarii, toate de diverse dimensiuni si forme. In timp ce unele ambalaje pot fi reutilizate in functie de materialul din care sunt confectionate, altele sunt direct reciclabile. Din acest motiv, este foarte important ca orice tip de ambalaj de care o bucatarie are nevoie sa fie achizitionat in cantitatea dorita.

Revenind la elementul de particularizare, ambalajul poate constitui un bun reper pentru brand awareness. Clientii care consuma anumite preparate sau bauturi din ambalaje personalizate pot asocia, initial la nivel subconstient, un anumit gust deosebit cu marca.

Prin logica recomandarilor si a promovarii identitatii, marca sau brandul restaurantului dumneavoastra se poate raspandi rapid. Este foarte important ca in momentul in care particularizati ambalaje sa acordati prioritate atat calitatii efective a materialului cat si logo-ului inscriptionat. Identificarea unei marimi potrivite poate indica rafinament si calitate, indiferent de natura ambalajului.

Ambalaje pentru toate tipurile de preparate sau bauturi

Din perspectiva unui manager de restaurant este foarte important sa prioritizati un bun raport calitate-pret atunci cand vine vorba despre achizitionarea unor consumabile. Stim foarte bine ca in ecuatia pretului final pentru un produs vandut cu siguranta se regaseste si ambalajul calculat. Din acest motiv, clientul trebuie sa fie satisfacut de modul in care se prezinta mancarea, conditiile de livrare dar si de ambalare.

Pentru a livra clientului un produs perfect din punct de vedere vizual, ambalajul trebuie sa prezinte anumite particularitati: sa fie suficient de solid pentru a gazdui lichide sau mancaruri care contin sosuri, sa detina un sistem de inchidere care sa impiedice pierderea de continut, sa fie termorezistent dupa caz. Mai mult decat atat, caracteristica biodegradabila este de dorit pentru a ajuta ecosistemul sa diminueze deseurile numeroase generate de catre oameni.

Prin intermediul companiilor specializate in acest sector de activitate, aveti chiar azi la dispozitie o serie de tipuri de ambalaje, cu particularitatile dorite si cantitatea de care aveti nevoie.

0 Shares
You May Also Like