Ti-ai luat bilete avion. Le-ai gasit ieftine, cu cateva luni inainte si acum esti pe aeroport, gata sa pleci spre destinatia visurilor tale. Cu toate acestea, nu esti sigur ca drumul va fi confortabil decat atunci cand vei fi ajuns in vacanta. Fie ca sunt companii mari sau low cost, cei care iti pun la dispozitie calatoria iti pot oferi si niste surprize groaznice ce iti pot strica vacanta. Cele ce vor fi povestite in continuare reprezinta doar cateva experiente de cosmar traite de diversi pasageri.
O femeie care si-a dus copilul intr-un alt stat pentru a sta cu tatal sau a fost foarte afectata de despartire. La aeroport, a inceput sa planga si starea nu i s-a imbunatatit nici cand a urcat in avion. Acolo, chiar daca ceilalti pasageri nu au fost deranjati, insotitorii de zbor au considerat ca atitudinea ei era stresanta si au debarcat-o. Urmatorul zbor avea sa fie a doua zi. Explicandu-le situatia, femeia nu a facut decat sa capete o amenintare cu politia.
O alta poveste cu final nefericit vine din partea unui calator care a beneficiat de “serviciile” celor de la Emirates Airlines. Acesta, avand probleme cu spatele, si-a pus laptopul in bagaj, fara a se gandi ca ceva rau i se putea intampla. Pe drumul dintre Mauricio si Grecia, laptopul a disparut, iar omul nu a mai avut altceva de facut decat sa accepte situatia deoarece reprezentantii liniei au refuzat sa ii plateasca despagubiri.
Si la Air Asia risti sa ti se fure bagajul si sa platesti chiar dublu pentru asta. Un cuplu a facut rezervari online pentru cele doua bilete. Chiar daca doamnei i s-a recunoscut biletul, domnul respectiv nu a fost la fel de norocos si a fost nevoit sa plateasca pretul cerut la imbarcare pentru a putea calatori. In plus, cei doi au fost purtati pe la diferite cozi si la sosire au observat ca le lipsea o geanta.
Si pentru final am lasat o experienta stresanta, dar si mai amuzanta. Povestea este a unui grup de italieni care paraseau Uniunea Sovietica (da, s-a intamplat de mult). Conditiile proaste si lipsa confortului (mancare rece, frig si spatiu insuficient pentru picioare) au fost doar inceputul. Din cauza unor probleme, zborul a fost trimis la Zagreb, iar sase dintre pasageri s-au dovedit a fi traficanti de caini. Ei insa nu au luat in considerare intarzierile si nu au hranit cateii ascunsi in bagaje. Asa ca acestia au inceput sa latre si sa urle in avion.
Din fericire, asemenea “aventuri” sunt rare, chiar daca liniile aeriene nu pun intotdeauna la dispozitie ceea ce promit. Asa ca, indiferent de tipul companiei sau daca ofera bilete scumpe sau ieftine, fiti curajosi, optimisti si nu va ganditi la probleme. Iar daca apar, de cele mai multe ori se pot si rezolva.