Inainte sa iti raspund la aceasta intrebare vreau sa iti prezint www.danbradu.com , o companie specializata in optimizare SEO , promovare social media si web design .
Peste 6 ani de experinta in domeniu , un portofoliu de peste 100 de clienti multumiti ( atat din tara noastra cat si din strainatate ) si nenumaratele cuvinte pe locurile 1-10 sunt doar cateva dintre atuu-rile noastre. Daca vrei ca site-ul tau sa aiba o pozitie buna in motorul de cautare Google apeleaza chiar acum la DanBradu.com .
Landing Page-ul , pagina de destinatie , este pagina pe care ajunge utilizatorul la accesarea unui link . Link-ul , un banner sau o companie PPC , poate sa fie rezultatul unei cautari pe Google sau a actiunii unei companii de e-mail marketing .
Pagina de destinatie este locul unde tu ai posibilitatea de a transforma un utilizator de internet din simplu vizitator intr-un real cumparator . Tocmai din acest motiv este important sa ai un design ingrijit al landing page-ului , design care sa isi atinga scopul .
In cele ce urmeaza vreau sa iti prezint cel mai des intalnite greseli in Optimizarea Landing Page-ului .
Prima si cea mai importanta greseala este un titlu ales gresit . Utilizatorul trebuie convins sa navigheze pe site-ul tau din primele secunde in care ajunge la landing page-ul site-ului . Astfel , specialistii in domeniu sunt de parere ca un titlu atragator este criteriul principal care face diferenta dintre o optimizare de conversie reusita si una esuata .
Optimizarea de conversie este , ceea ce va spuneam si cateva randuri mai sus , transformrea vizitatorilor in consumatori activi .
O alta greseala foarte des intalnita este utilizarea design-ului site-ului tau in procesul de optimizare landing page . Design-ul unui site este astfel conceput pentru a cuprinde un numar impresionant de elemente si informatii . De cealalta parte , landing page-ul trebuie sa fie simplu si foarte ordonat daca vrei sa fie unul de succes .
Este foarte important sa nu distragi atentia utilizatorilor de la obiectivul principal . De asemenea , iti recomand sa apelezi la ajutorul serviciilor de responsive website design pentru ca numarul celor care utilizeaza internetul mobil este intr-o crestere fantastica .
Prea multe Call to Action-uri , reprezinta o alta greseala pe care o fac multi marketeri . Daca vrei ca optimizarea de conversie sa aiba succes iti recomand sa iti stabilesti un obiectiv si sa alegi un Call to Action pe care sa te concentrezi in atingerea obiectivului . Este important de precizat faptul ca Call Action-ul tau trebuie sa se afle pozitionat in partea de sus a paginii site-ului tau .
O alta greseala foarte mare este reprezentata de prezenta unor elemente vizuale nepotrivite . Daca site-ul tau are un design strident trebuie sa intelegi ca nu o sa fie pe placul utilizatorilor . Este ca si cand ai cele mai bune ingrediente pentru un tort si tu faci o simpla placinta .
Landing page-ul trebuie sa fie placut ochilor , tocmai din acest motiv iti recomand sa ai foarte mare grija in utilizarea culorilor , fonturilor , graficii , layout-ului dar la alte elemente de ordin estetic . Design-ul site-ului trebuie sa puna in valoare si sa imbunatateasca credibilitatea brand-ului tau dar si sa ajute la atingerea obiectivelor pe care compania ta si le-a propus .
Ultima greseala despre care vreau sa iti atrag atentia este utilizarea excesiva a scurtaturilor . Cei mai multi marketeri se concentreaza pe jumatatea superioara a paginii si ignora jumatatea inferioara , ceea ce inseamna ca se bazeaza pe faptul ca utilizatorii o sa vizualizeze partea de sus a paginii si mai putin partea de jos . O strategie total eronata . Landing page-ul trebuie sa aiba aceeasi calitate pe toata suprafata paginii site-ului . Tocmai din acest motiv se recomanda evitarea scurtaturilor si axarea pe un continut atractiv de buna calitate .