Ce garantie au laptopurile care intra la reparat intr-un service?

Ce garantie au laptopurile care intra la reparat intr-un service?

0 Shares
0
0
0

In momentul in care va achizitionati un laptop, indiferent ca este vorba despre unul nou sau la mana a doua, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va uitati la garantia acestuia.

Garantia va arata cat de sigur este produsul cumparat si care sunt sansele ca acesta sa fie reparat de producator in cazul in care se va strica. Cu siguranta veti dori sa evitati timpul foarte mare de solutionare a garantiilor, asa ca puteti apela fara probleme la un service laptop.

Si aici veti primi garantie pentru reparatia efectuata. Cand va uitati la garantie, fiti atent nu doar la termen, ci si la excluderile care sunt specificate in garantie, care este procedura de acordare si activitatile interzise. In cazul in care le veti face, garantia dispare.

Trebuie sa cititi cu atentie timpul de garantie al laptop-ului, deoarece sunt laptopuri care au garantie ce variaza intre 1 an si trei ani. Cel putin teoretic, daca nu si practice, cele care au garantia mai mare ar trebui sa fie si cele mai bune.

Sunt contracte de garantie care exclud anumite stricaciuni ce pot aparea din neglijenta sau din cauza socurilor electrice. Trebuie sa aveti mare grija la aceste excluderi, deoarece este posibil sa ajungeti la service laptop, iar garantia sa nu fie valabila.

Multe firme specifica foarte clar care sunt defectiunile pentru care se ofera garantie si care nu. De aceea, este foarte bine sa cititi cu atentie.

Sunt firme care inlocuiesc pe loc laptopul stricat si va ofera altul in schimb, asta in timp ce in cazul altor firme, laptopul poate fi tinut si o luna in service. Sunt si lucruri care duc la pierderea garantiei, cum ar fi desfacerea laptopului. De aceea este bines a cititi termenii si conditiile in care se acorda garantia.

Ce se intampla la un service laptop?

In momentul in care laptopul vostru ajunge pe mana specialistului, clientului i se va emite o foaie de intrare in service cu toate datele aparatului, dupa care laptopul intra in service. Urmeaza apoi ca un profesionist sa preia laptopul pentru a incepe diagnosticarea, iar in urma defectului ce urmeaza a fi constatat se va transmite clientului costul reparatiei.

Daca tehnicianul va avea acordul clientului, se va trece la repararea intr-un timp cat mai scurt a laptopului. Evident, urgentele au prioritate, adica in maxim 72 de ore clientul isi poate primi laptopul reparat inapoi.

Printre reparatiile minore se afla inlocuirea display-ului, repararea mufei de incarcare, inlocuirea celei USB, precum si a carcasei laptopului. Daca laptopul vostru are astfel de problem, puteti sa il primiti in aceeasi zi.

Se ofera si garantie cuprinsa intre trei pana la un an, in functie de complexitatea reparatiei. Pana la un an, garantia se ofera in cazul inlocuirii unor componente ale laptopului cum ar fi carcasa, tastatura, incarcator.

0 Shares
You May Also Like