Cele mai frecvente greseli de optimizare Adwords

Cele mai frecvente greseli de optimizare Adwords

0 Shares
0
0
0

Publicitatea online cu ajutorul campaniilor AdWords este o metoda foarte buna de promovare ce nu poate sa lipseasca in prezent din mixul de marketing al oricarei afaceri. Este recomandat sa va orientati si spre servicii de optimizare seo pentru site-ul pe care il aveti.

Prin intermediul acestor metode de publicitate specialistii AdWords marketing vor targeta exact audienta care este interesata de serviciile si de produsele promovate in mediul online.

Promovarea unui site cu ajutorul campaniilor PPC se recomanda si poate sa fie benefica atat pentru firme mici dar si pentru firme mari.

Promovarea prin AdWords si prin SEO sunt unele dintre putinele metode prin care firmele mici pot sa concureze cu firmele mari si sunt metode foarte bune pentru a creste notorietatea brandului in online.

De asemenea cu ajutorul acestor campanii se castiga trafic relevant pe site si se genereaza leaduri de calitate, se castiga noi clienti si vanzari in mediul online.

Un specialist de marketing stie ca daca apelam la promovare AdWords putem plati destul de mult mai ales daca aceasta campanie nu se gestioneaza in mod corect. Secretul campaniilor de succes stau in obtinerea unei bune rentabilitati a investitiei pentru promovare.

In mod sigur campaniile de promovare pentru servicii si produse pentru firma gestionata pot sa coste mai multe decat vor produce.

Administrarea campaniei AdWords de catre specialisti care au experienta in marketing, certificare Google si implicare in mai multe domenii poate sa fie o metoda foarte buna prin care sa pastrati magazinul online ori firma de servicii si produse competitiva si activa in afaceri. Absolut totul depinde de cunostintele despre AdWords pe care le aveti si de gestionarea in mod inteligent a campaniilor de promovare.

O prima greseala este setarea campaniei si targetarea gresita a persoanelor din grupul tinta pe criterii de locatie, limba vorbita si buget maxim de promovare pe zi.

Vom presupune ca firma ofera servicii de transport marfuri spre SUA pentru clienti care sunt in Europa. In momentul in care setati campania puneti SUA ca locatie de promovare insa ati uitat sa puneti locatia publicului tinta spre care se adreseaza serviciile pe care le aveti, mai exact statele din Europa.

Sa presupunem ca ati targetat toti utilizatorii vorbitori de engelza si nu ati pus o limita maxima de costuri pe click. Aceasta este o situatie reala ce s-a intalnit foarte des in zona de greseli de administrare campanii la Google.

Aceste greseli se traduc prin consumarea rapida a fondurilor si ineficienta bugetului destul de mare alocat pentru promovare. In cazul in care dupa ce ati setat campania anunturile nu ajung pana la publicul tinta este posibil sa puteti sa considerati ca fiind pierduti toti banii care se vor cheltui mai departe.

Definiti audienta cat mai bine pentru a va adresa cu ajutorul unei campanii de promovare online si sa adaptati setarile in asa fel incat acestea sa se potriveasca cu acest public tinta.

Va recomandam sa planificati un buget lunar pentru promovare si costuri maxime pe care sa fiti dispusi sa le platiti pentru un click. Aveti grija cum setati costurile maxime pe click.

0 Shares
You May Also Like