Glosar de termeni din domeniul optimizarii SEO

Glosar de termeni din domeniul optimizarii SEO

0 Shares
0
0
0

Auzim destul de des in ultima vreme de optimizare SEO. Unii stiu ce anume presupune aceasta, cunosc termenii si informatiile importante din acest domeniu. Altii insa, doresc sa se informeze de o serie de termeni care de multe ori par greu de inteles. In cele ce urmeaza vom vorbi despre cativa termeni din SEO, nu inainte insa de a face o recomandare pentru cunoscatori.

Pentru cele mai calitative servicii de optimizare SEO apeleaza la www.DanBradu.com. Firma are peste 110 site-uri proprii (cu vechime intre 1 si 13 ani) si foloseste resurse proprii in proportie de 100%.

Revenim acum la termenii din acest domeniu deosebit de interesant si util. Majoritatea termenilor sunt folositi in engleza deoarece astfel sunt intalniti cel mai adesea.

Algoritm – termenul de algoritm face referire la calculul facut de motoarele de cautare pentru a gasi cele mai relevante rezultate si pentru a determina ranking-ul unei pagini.

Anchor text – acest text este de fapt un link ce duce la pagina de HOME a unui anumit site.

Backlinks – aceste link-uri apar pe alte site-uri si fac trimitere la site-ul tau. Aceste link-uri trebuie sa provina de la site-uri cu notorietate, astfel incat mai mult sa ajute decat sa incurce.

Black Hat – acest termen face referire la procedurile de optimizare SEO pe care motoarele de cautare nu le accepta. Ele de asemenea nu sunt acceptate nici de specialistii din domeniu. Astfel de practici sunt penalizate daca sunt descoperite.

Cloaking – aceasta tehnica face parte din categoria tehnicilor nedorite in domeniul SEO. Continutul este ascuns de utilizatori si vizibil doar pentru motoarele de cautare.

Duplicate Content – continutul duplicat este copierea totala sau partiala a unui continut de pe un site pe altul. Astfel de tehnici nu sunt indicate.

Geotargeting – acest termen este o tehnica de marketing ce presupune o cautare in functie de locatie. Acesta este motivul pentru care rezultatele generate sunt in functie de zona geografica in care te afli.

HTML – acesta este un cod prin care este scris un site web. Prescurtarea vine de la Hyper Text Mark-up Language.

Keyword – termenul face referire la cuvintele cheie, iar acestea sunt cuvintele utilizate in interogarea pe motoarele de cautare.

Link Building – tehnica de atragere de link-uri catre un site.

Reciprocal Link – acest termen presupune un schimb de link-uri intre site-uri. Daca te intrebi daca acest schimb este sau nu corect, afla ca nu e tocmai corect.

SMM – prescurtarea de la Social Media Marketing. Asa cum probabil ti-ai dat seama, aceasta prescurtare face referire la promovarea paginilor cu ajutorul retelelor de socializare.

Toolbar Page Rank – este un indicator care arata cat de importanta este pagina ta. Scorurile pot fi de la 1 la 10 si este dat de Google.

Acesti termeni sunt adesea intalniti, tocmai de aceea ne-am gandit ca nu ar fi rau sa-i cunosti. Insa, acestia sunt doar o parte din termenii folositi foarte des in domeniul SEO. Informeaza-te si fii mereu in tema.

0 Shares
You May Also Like